Tuesday, February 2, 2010

fine...!

walaupon aku sedar yg aku xpatot wat cmni,tpi aku nk wat gak...WHY?sebab aku bengang yg teramat!!!

ok la,maybe aku bengang stakat untuk diri aku je...bukan untuk keluarga,bangsa mahupon negara...tpi xpe..aku still bengang gak.

salah ke aku nk tambah kengkawan dari budaya laen?
salah ke aku nk borak2 jap dgn mereka?
bukannya blainan jantina pon...satu gender gax.

sudalah tu,mcm xmo bg je aku kwn dgn diorg.bukannya kalu aku kwn dgn diorang,aku boikot ko sampai buang negeri ke,buang kaum ke.

seap perli2,ingat aku xterasa ke?ingat aku xreti bace tone ko?huh?

bukannya aku nak ikot budaya diorang...cuma nk tahu.NAK TAHU,ada faham???

lagipon,bukannya aku menyusahkan ko suruh ko bg duit nk blanja diorang ke, nk bg sbagai duit raye ke...mane ade?

lg best,bile diorang da nk chow, u were mocking me...i hate that...am i too low juz because i tried to befriend them?juz because of different origins?traits?genes?skin complexions?

u were happy when they're "chow"ing...why...i hate ur tone too...i hate it....ur tone,it's teasing...

it's not like i will unfriend u...so now i'm wondering,who's childish now???

anyways,they havent "chow" yet AND i make friends wif em whether u like it or not.

2 comments:

  1. relex2..abaikn je dia tue..tk yah amik peduli sgt..nnt mengnggu idup je..baik fkir psl bnde lain yg leh buat idup lebih gembira dan bermkna..

    dia tk reti n faham akn hobi dan mint org lain..biarkn shaja..k..

    ReplyDelete
  2. huhu...ok sue...tanx.=>
    tp aku ttp bengang...mcmla hina sgt ap yg aku wat tue...huh!

    ReplyDelete