Tuesday, October 27, 2009

sambung ta'aruf...^_^

assalamualaikum...
aku baru perasan yang aku belom intro diriku betul2...kui3

tapi apa lg aku nak cerita ek??

ha...dapat idea...kot...haha

ok ok...nak story bout my interest lah...^_^

sebagai gadis remaja, mestilah aku sangat minat dengan k-pop!!!
aku minat gitu2 jer...lagu n show mereka jer...pasal befday,asal,single ke x,aku tak amek tahu...

so,dari lagu n show diorang,aku memperalatkannya dengan minat aku yang lagi 1..haha
sebenarnya,aku pernah nak jadi linguist...tapi parents aku tak bagi...lagipon,aku da serasi dengan science....
aku suka kumpul2 ayat dari pelbagai bahasa...ala...ayat basic je...hello,thank u, bye2,apa khabar dan yang sewaktu dengan kebasicannya...haha!

so aku belaja bhsa korea sikit2...niat aku,nak menuntut ilmu...
lagipon,dah alang-alang aku suka dengar lagu dari SUPRJUNIOR,DBSK,SHINEE & WONDERGIRLS,baik aku faham sekali...hehe

alhamdulillah,ada kawan tolong aku untuk improve korea aku dengan memperkenalkan aku kepada seorang guru english dari korea!!!yeayyy!!!
dia tolongla sikit2...
eheh

aku belum reti pon nak berbahasa korea....tolong jangan salah sangka ye...
sebab aku ada komitmen lain yakni study di u....
seriously speaking, memang tak sampai 1% ilmu aku pasal bahasa korea nih...
SO,JANGAN NAK NGADA-NGADA MINTAK TRANSLATION KOREA DENGAN AKU...haha!

aku still suka kumpul bahasa asing...alphabet pon jadilah...tapi bukan untuk tujuan menunjuk-nunjuk...na'udzubillah....
like i said,hobby je...^_^

aku suka seni macam theatre,dance et cetera...tapi melihat kepada ketiadaan batas pergaulan,aku cuba buang minat aku nih..wuwu

nak citer ape lagi hah?

sebab i'm still new here...ni baru post ke 3...siapa-siapa yang lebih banyak pengalaman,share dengan aku taw!!

tujuan nak buat blog:nak luah perasaan dan nak orang bagi pandangan..^_^

nak kongsi ilmu yang ada...insyaAllah...^_^

No comments:

Post a Comment